מחלקת נזקי גוף. 

מחלקת נזקי גוף, רשלנות/ חבויות- בהובלת עורך הדין מאיר פוקס

תיקי רשלנות/ חבות- נזקי גוף:

מטרת העל של תיקים אלה היא, כאשר נגרם לאדם נזק גוף בשל התרשלות של גוף מסוים ו/או מעסיק, רצה המחוקק לעזור לאותו אדם להשתקם ולשוב למצב של חיים כפי שהיו לפני התאונה (השבת המצב לקדמותו).

כאשר נגרם הנזק כתוצאה מהתרשלות כאמור, לכאורה קמה לנפגע עילת תביעה לפיצוי על הנזק הגופי שנגרם לו. תביעת חבות שכזו מוגשת כנגד כל מי שבגינו נגרם הנזק ו/או כנגד המעסיק, אך בדגש על הוכחת החבות והקשר הסיבתי שבין הנזק לקרות התאונה.
ככלל תביעת נזק גוף לא תידון בבית משפט לתביעות קטנות.

עורך הדין מאיר פוקס:

עורך הדין מאיר פוקס עוסק בתחום של נזקי הגוף והביטוח הלאומי זה מספר שנים והוא מלווה את הלקוח לאורך כל ההליך החל מהכנת התיק לתביעה וייצוג מול הביטוח הלאומי באם צריך, דרך איסוף התיעוד והכוונה העניין, ייעוץ מקיף לכל אורך תקופת ניהול התיק, וחוות דעת מומחים בתחומים בו נפגע הלקוח.

עורך הדין פוקס, יגבש את המתווה האופטימלי עבור הלקוח לניהול התביעה בבית המשפט ועד להשגת הפיצוי המקסימאלי.

ניהול תיק נזקי גוף:

ניהול תיק של נזקי גוף הינו ייחודי ומורכב ולא לחינם קבע המחוקק כי אינו נדון בתביעות קטנות. ניהול תיק שכזה, מצריך ידע רב, שליטה בחוקים ובתקנות, ידע רפואי מקיף והכרה של מומחים רבים מתחומים שונים. נוסף על האמור, בתי המשפט אינם ממהרים להטיל אחריות על הגופים המעולים ולעיתים נדרש, להגיש חוות דעת מומחים לחיזוק טענות הרשלנות וכיוצ”ב. תביעה מסוג זה, יש לנהל במקצועיות רבה, תחכום, ומיומנות. עורך הדין מאיר פוקס מפעיל את מיטב המומחים בתחומי הפגיעה השונים של הנפגע, ופועל למיקסום התיק בצורה הטובה ביותר ללקוח.

אנו מודעים לרגישות הרבה והקושי הכרוך בניהול כל הליך משפטי ובוודאי בניהול הליך הנוגע לפגיעה פיזית או נפשית של הלקוח ומשכך הליווי המשפטי נעשה ברגישות רבה והטיפול שניתן ללקוחותינו הינו ייחודי ויוצא דופן במקצועיותו וביחס האישי והפרטני.

יצירת קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן ההודעה

תחומי התמחות

צרכנות ומשפט מנהלי

הגנת הצרכן, ייצוג מול רשויות

דיני חברות

ליווי ויצוג משפטי לחברות

דיני עבודה

ליווי משפטי למעסיקים ועובדים

מקרקעין וליקויי בניה

הסכמי מקרקעין וליקויי בניה