מחלקת רשלנות רפואית – בהובלת עורך הדין בועז כרמל. 

מהי רשלנות רפואית? –
רשלנות רפואית מוגדרת כחריגה של צוות רפואה מסטנדרט הרפואה הסביר. כאשר צוות רפואי מתנהל בדרך אשר מובילה לנזק שנגרם למטופל, הרי שלכאורה קמה למטופל עילת תביעה לפיצוי. תביעת רשלנות רפואית יכולה להיות מוגשת כנגד הרופאים שטיפלו בנפגע ו/או צוות המוסד הרפואי בו ניתן הטיפול הרשלני וכן כנגד המוסד הרפואי עצמו.

עורך דין בועז כרמל –

עורך דין בועז כרמל עוסק בתחום הרשלנות הרפואית מזה שנים רבות והוא מלווה את הלקוח לאורך כל הדרך החל מהכנת תיק התביעה, דרך איסוף קפדני של כל התיעוד הרפואי הרלוונטי, קבלת ייעוץ מקיף וחוות דעת ממומחים רפואיים, גיבוש המתווה האופטימלי עבור הלקוח לניהול ההליך וכמובן ניהול התביעה בבית המשפט, עד להשגת הפיצוי המקסימלי.

ניהול תיקי רשלנות רפואית –

ניהול תיק רשלנות רפואית הינו ייחודי ומורכב מבחינות רבות ומצריך ידע משפטי ורפואי רב ומקיף. בתי המשפט אינם ממהרים להטיל אחריות ברשלנות על צוותים רפואיים ועל מנת לזכות בתביעה מסוג זה יש לנהל אותה במקצועיות רבה, בתחכום ובמיומנות גבוהה. עורך דין בועז כרמל מפעיל צוות מסייע של עורכי דין המתמחים בייצוג נפגעים מרשלנות רפואית וכן צוות רופאים מומחים המייעצים ומלווים את ההליך מתחילתו ועד סופו.

אנו מודעים לרגישות הרבה והקושי הכרוך בניהול כל הליך משפטי ובוודאי בניהול הליך הנוגע לפגיעה פיזית או נפשית של הלקוח ומשכך הליווי המשפטי נעשה ברגישות רבה והטיפול שניתן ללקוחותינו הינו ייחודי ויוצא דופן במקצועיותו וביחס האישי והפרטני.

יצירת קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן ההודעה

תחומי התמחות

צרכנות ומשפט מנהלי

הגנת הצרכן, ייצוג מול רשויות

דיני חברות

ליווי ויצוג משפטי לחברות

דיני עבודה

ליווי משפטי למעסיקים ועובדים

מקרקעין וליקויי בניה

הסכמי מקרקעין וליקויי בניה